AM I THAT IRRESISTIBLE?

Kort liten maildiskus på den där dejtingsajten tidigare ikväll där jag och K numera är så serious att vi huserar på en gemensam sida (don't ask me why). Lade märke till att L som jag träffade lite löst ett par gånger för något år sedan kikade in på vår profil - han känner till den - så klickade iväg ett mejl för att kolla läget, vilket följdes av ytterligare några kallpratsmejl om livet, kärleken och karriären (han är musiker och det flyter tydligen på rätt bra just nu,skulle till Amsterdam och spela på torsdag - lyckosten!). Då samtalsämnena tog slut skrev jag något i stil med "Du kan ju höra av dig om du känner för att ta en fika/öl någon gång", varpå jag fick till svar "Men tänk om jag känner för att busa med dig då?" vilket är kod för "Let's have opersonligt sex!". Vad är det för fel på vissa män som inte bara kan get together på ett normalt sätt utan att ha sex i (bak)tankarna? Jag fattar det verkligen inte. Det är ju inte första gången jag får höra något liknande om jag säger så... och oemotståndlig är jag faktiskt inte. Gimme a break och uppför er som folk.


Kommentarer
Postat av: Rita

Du skall veta jag skrattar gott åt ditt inlägg!! Kan du säga som är ung!!! Jag blev medlem på en "sida", självklart klaffsa jag dit ett foto,, på mej! Å aldrig någonsin jag kunde drömma om "skammliga" (nåja trevliga) förslag i sånna mängder! Jo visst skulle jag sträcka på mej å vara stolt, sikka komplimanger,, jo, men där står åxå tydligt min ålder, 56 år, å ALLA förslag kommer från sketongar under 28 år. Hallå eller,, skall jag skratta eller gråta?
Tack för din trevligas blogg!

2005-08-23 @ 01:13:09
Postat av: Tiva

Haha, Såå uppenbart! "lets have opersonligt sex" är en asbra kommentar egentligen, men från fel person så nääe..

Postat av: Lina

Hahaha, man kan ju även fråga sig vad det är som är fel på de män som uppenbarligen inbillar sig att kvinnor går igång hårt på formuleringen "Men tänk om jag känner för att busa med dig då?". Herregud...

2005-08-23 @ 18:42:36
URL: http://rhubarbfool.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Rita: Haha.. jag skulle vara jätteglad om jag fortfarande fick sådan uppmärksamhet från män half my age då jag är i din ålder. Tacka och ta emot säger jag! Fast du kanske inte är så sugen på "lammkött".. :)

Tiva: Så är det bara avtändande, precis! Speciellt som han vet att jag är upptagen..

Lina: De tycker uppenbarligen att man ska tacka sin lyckliga stjärna för att de kan tänka sig att lägga ner lite av sin dyrbara tid på att träffa en.. as if..

2005-08-23 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se