DEN DÄRINGA DUELLEN

Tänkt att svara på denna ett bra tag, men nu då KazaanMjao utmanade mig så får jag väl lov att ta tag i't då!

Fem album i min Ipod
Ingen Ipod här inte (och skulle jag få för mig att inhandla en mp3:a skulle det dessutom vara en Meizu och inte de där överskattade små färggranna skapelserna med lithiumbatteri = osmart vid längre resor)!

Fem filmer jag nyligen sett
Maria full of grace
Om jag vänder mig om
I Kina käkar dem hundar
Vansinnigt förälskad
21 gram

Fem trevliga saker som hänt nyligen
HM-avi i brevlådan idag, ska hämta ut imorgon! Omlottklänningen och tweedkavajen hägrar..
140:- i dricks av tjejgäng i lördags, helt okej!
Ytterligare två fina kukuihalsband till mig från Hawaii, i kort modell den här gången
Mysiga två dagar med K förra veckan
Hittade wasabinötter på ICA, inte lika gott som ärtor men dock..

Fem mp3filer i min spellista
(Det får bli mp3orna i datorn, har mest funky shit men okej..)
White Stripes - "Jolene"
Bangles - "Walk like an Egyptian"
Mando Diao - "God knows"
Jesus and Mary Chain - "Just like honey"
Lasse Tennander - "Nu blåser vi ut ljusen stolta stad"

Fem böcker jag nyss läst
(Håller på med) Kajsa Ingemarsson - Små citroner gula
(Håller på med) Traci Lords - Nattens barn
Linda Skugge - Akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad
Denise Rudberg - O.S.A
Martina Haag - Hemma hos Martina

Alla har nog svarat, men fortsätt gärna... ni som känner er träffade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se