JAG ÄR EN TEKNIKNÖRD

USB-kabeln och det extra minneskortet som följde med min nya mobil är ju guld! Nu kan jag flytta fotona till datorn den vägen istället för att skicka dem via MMS till mejlen som jag brukade (typ 2,50 varje gång vilket var anledningen till att jag inte gjorde det så ofta). Det enklaste skulle naturligtvis vara att göra det via IR, men eftersom jag fortfarande inte lyckats lista ut hur jag aktiverar det i datorn (om det finns?) får detta duga. Dessutom kan jag ju flytta låtar till mobilen med, är helt lycklig! Synd bara att man måste använda deras värdelösa handsfree till att lyssna och inte kan sätta i egna lurar. Men på det stora hela - nöjd med alla dessa nya oanade möjligheter...

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag är också en riktig tekniknörd och är så avundsjuk på din nya mobil. Vill byta hela tiden, men ekonomin tillåter inte riktigt det tyvärr :(. Min pojkvän förstår inte alls mitt prylbegär vilket iofs är tur, då agerar han bromskloss när jag är på väg att köpa något totalt meningslöst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se