KUKUI IS HERE!

Helt galet! Paketet med mina kukuihalsband trillade ned i brevlådan idag, budade hem dem i onsdags tror jag och om säljaren skickade dem dagen efter har de alltså tagit 3-4 dagar på sig att komma hit ända från Hawaii! Det måste kallas för blixtens hastighet om något...

 

Hur som helst är de superfina och precis lagom långa. Väger knappt någonting, hade fått för mig att de skulle vara tunga men tydligen inte. De är väl gjorda av något som kallas för kukuinötter om jag inte har fel. Ett riktigt bra köp!


Kommentarer
Postat av: Anna

KUL! Jag beställde av samma säljare som du efter ditt tips - nu ser jag fram emot en snabb leverans.... :)

Postat av: mary

uhhh fina
måste åxå köpa
Bra tips

2005-08-08 @ 15:29:31
URL: http://snyggmary.webblogg.se/
Postat av: sparris

Törs man fråga vilken betalningsmetod fröken använt sig av? =)

2005-08-08 @ 18:02:12
URL: http://blekgul.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Anna: Vad bra - hon (han?) har verkligen så fina saker! Hoppas du får dina lika snabbt som jag!

Mary: Do that :)

Sparris: Paypal of course - kopplat till Visakortet. Så smidigt och bra så! (Lyckades du öppna ett konto? Har för mig att det var du som hade problem med det...)

2005-08-08 @ 18:26:58
Postat av: Ida

Kul! Liksom Anna följde jag ditt tips om säljare - kul att höra att det funkade bra! Och att halsbanden var fina!

2005-08-08 @ 20:34:15
URL: http://minlillablogg.blogspot.com
Postat av: Ebba

Vad fick du ge för dom? Vill ha!

2005-08-08 @ 20:52:11
URL: http://www.ebblogg.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Ida: Vad bra :) De var verkligen toppen!

Ebba: Totalt med frakt ca 135 ($18). Som hittat!

2005-08-08 @ 20:55:30
Postat av: lillan

hej.såg att du budat hem kukui halsband. har själv dock ej payplay (oldfashion jag vet) tänkte bara höra om du hade lust att buda hem åt mig också. jag betalar självklart i förskott till dig! hör av dig om du har lust att hjälpa en modeslav =) hälsningar lillan

2005-09-24 @ 22:34:21
Postat av: Ellinor

Lillan: Självklart kan jag göra det! Mailar dig imorrn.

2005-09-25 @ 01:36:49
Postat av: lillan

Hej.har inte hört av dig? mvh lillan

2005-09-27 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se