SKOSORG

Buhu, nu har jag både sålt och skickat de underbara Asos-skorna. Ville så gärna behålla dem för de var verkligen fantastiskt söta men bara att inse... de var för små (trots att det var size motsvarande 37) och att skicka tillbaka dem för byte hade varit rätt oekonomiskt eftersom de var relativt billiga. Nu fick jag iaf nästan lika mycket för dem som jag gav från början och killen (!) som köpte dem på Tradera var en riktigt hygglo typ! Inte nog med att han satte in för mycket pengar på mitt konto som han insisterade på att jag skulle behålla... han skulle överraska någon som var ett riktigt "skofreak" med dem (rart!)... och han komplimerade mig dessutom för mitt namn! Helt klart en värdig köpare av mina underbara skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se