SLITVARG

Sms från restaurangkillen som undrade om jag ville jobba ikväll, torsdag, lördag... lite strange, han brukar aldrig behöva hjälp mitt i veckorna. Tackade ja till ikväll och lördag (K är ju här onsdag-fredag), vilket innebär lite extra klirr i kassan den här månaden *hurra*! Som går till att betala telefonräkningen. Suck. Hur som helst är jag lite stressad, måste hinna städa här innan jag sticker och då jag kommer hem inatt kommer jag inte kunna somna förrän sisådär vid 5-tiden som brukligt är och sedan ska jag upp och vara hos frissan imorrn kl 10, GAAH - blotta tanken på all stress och trötthet ger mig ont i magen. Men det är väl lika bra att sätta igång. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se