STILTJE

Tunt med bloggandet nu i ett par dagar.. beror inte på ämnesbrist utan snarare oinspiration. Det gäller i stort sett det mesta just nu, ingen lust att ta tag i någonting och har spenderat i stort sett hela veckan hittills med att se på film och tv och planlöst surfed the web. Levt på mackor till frukost, lunch, middag (rostade med ost och smörgåsgurka eller - som variation - skorpor med detsamma), det är inte det att jag inte har någon mat utan att jag inte känner för att laga något. Inte ledsen eller på vidare dåligt humör - möjligtvis lite retlig - utan bara orkeslös helt enkelt. Imorgon är det den 1 september vilket känns som en bra dag att ta tag i min tillvaro igen, ska både på möte imorrn om eventuell praktik samt jobba på restaurangen på kvällen. Nu j**lar får det vara slut på lallandet!

Kommentarer
Postat av: sparris

Inte nyttigt, men mackdagar har sin tjusning de med. På nåt vis.

Postat av: Ellinor

Sparris: Visst, men mina "mackdagar" är typ 5 dagar av 7.. så de har liksom tappat sin tjusning :) Måste skärpa mig..

2005-09-03 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se