CHOKLADMASSAGE?

ChokladmassageOkej, så en stjärna (med smycke) i julklapp till pojkvännen var ingen vidare idé tyckte flerdelen av er. Kanske inte jag heller i ärlighetens namn, men vad göra då man är tom på andra förslag? Hur som helst, eftersom jag inte har råd med en resa/spabesök/teaterbiljetter (finns heller inget kul att se) som jag tror han skulle uppskatta mest - upplevelser alltså - så funderade jag.. what about en chokladmassage? Till någon som jobbar mycket och behöver slappna av.. Någon som testat och kan rekommendera alt. avråda? Är det överhuvudtaget en bra idé? Ni märker att jag hyperventilerar snart för det här med julklappen till honom...!



Kommentarer
Postat av: mkäj

det tar sej, E!

men 699 kronor för 1 timme 15 minuter är rätt dyrt, inte sant? självklart är det en uppskattad present... (dubbelkolla bara att han inte får massage på jobbet enligt schema. vanligt hos kontorsnissar...)

o du, han är inte allergisk mot något va?
ve o fasa när syrrans pv fick massage(taktilmassage) och hela han blev utslagen efteråt, trots allergifri olja!

Postat av: Anonym

Kolla här: http://www.boxexperience.com/

2005-12-13 @ 14:14:11
Postat av: Sandra

varför ingen vanlig massage eller ansiktsbehandling så är du på den säkra sidan att det kommer uppskattas ;-P

2005-12-13 @ 15:21:10
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Hanna

Tror en vanlig massage är bättre för en kille. Min var på en kroppsbehandling med skrubb och han älskade det. Choklad låter skönt, men lite väl kletigt?

2005-12-13 @ 16:32:20
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: mkäj

Fast, snacket om "för kille" å "för tjej" är ju lika mossigt som tidningen Vakna...

Gillar han choklad så gör han, inte sant?

2005-12-14 @ 00:39:42
URL: http://kommandora.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Mkäj: Visst är det dyrt, men tycker man det är värt "det där lilla extra" så är det nog uppskattat tror jag.. han har ju redan det mesta han kan önska sig i övrigt så då kan man gå på extravagans!

En helt annan sak.. du vet att det inte går att kommentera på din blogg för andra än medlemmar på Blogger? Om du inte redan har ändrat det så går det att göra så att vem som helst kan kommentera.

Tack för tipset om Boxexperience förresten (vem det nu var?) - det var bra!!!

Sandra: Sant, fast jag vill ha något som är lite speciellt..

Hanna: Jag tror han skulle gilla det i alla fall, det är nog inte "tjejigt". Håller med mkäj nedan i det fallet.. Han får stå ut med kletet :) Om det nu blir en chokladmassage.. inte bestämt mig än.

2005-12-14 @ 10:28:38
Postat av: hotspot

Jag röstar på vanlig massage. Chokladmasssage låter lite onödigt grisigt tycker jag... Choklad ska ätas inte geggas med (men det är ju bara min åsikt).

2005-12-14 @ 10:47:22
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Hotspot: Fast är inte det så himla tråkigt då? Massage går han ju och får ibland i alla fall tror jag.. Äh, kanske borde lägga ner chokladidén också och bara satsa på teater eller någonting.. enkel utväg liksom. Ska nog pumpa honom på vad han önskar sig i morgon då han kommer..

2005-12-14 @ 10:50:09
Postat av: Hanna

Jag vet att det är helt förlegat med tjejigt och killigt, men många män (och en hel del kvinnor) tycker att det är lite jobbigt att gå på för personliga behandlingar och om man spänner sig så får man ju inte ut lika mkt av det, eller hur? Är det en helt avslappnad och cool kille så funkar ju det mesta, men om man tycker massage ska va sånt en kille får i omklädningsrummet efter hockeymatchen så ska man nog inte blanda in choklad i det. Men det handlar ju bara om mina fördomar och jag var tydligen mer fördomsfull än jag trodde.

2005-12-14 @ 14:58:34
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har ändrat nu. Förstod inte själv vad som var fel innan jag undra varför "alla" mina läsare slutat kommentera. hahha! så läste jag att du reagerar... bra där!

nu så! kommentera på bara!

2005-12-20 @ 02:07:36
URL: http://kommandora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se