LIST ME UP TOO

Har setts lite överallt.. först hos Emma om jag inte minns fel.

10 saker jag gör varje dag
Dricker te
Snoozar
Räknar på min budget
Tvättar ansiktet och borstar tänderna
Läser gamla sms
Skriver
Dagdrömmer
Pratar
Missbrukar läppglans
Äter kolhydrater

9 saker jag ser fram emot
Köpenhamn!
Att få gå och lägga mig
Nästa år = nystart
Få sova med Klaus
Se Elskar dig for evigt nästa gång (lovelovelove den filmen)
Våren
Att få ett riktigt jobb med en riktigt sjyst lön
Nästa ansiktsbehandling
Att få klippa/färga håret!

8 saker jag har på mig dagligen
Deo
Hudkräm
Underkläder
Läppglans
Örhängen
Glasögon hemma
Rouge
Skor

7 saker som irriterar mig
Folk-som-säger-att-de-ska-göra-saker-och-inte-gör-det-förrän-man-sagt-till-tusen-ggr!
Då Koss-lurarna inte vill sluta tätt
Folk som får vad man än säger att handla om dem själva
Min egen förmåga att göra det mesta i sista sekunden
Manschauvinistiska skämt på jobbet
Rökare som inte visar hänsyn
Jehovas Vittnen vid pendeltågsstationen

6 saker jag rör varje dag
Mobilen
Ansiktet
Vattenkranen
Brevlådelocket
Touch-paden
Tandborsten

5 filmer jag kan se om och om igen
Elsker dig for evigt (som sagt)
Lost in translation
Tillsammans
Pusher (I och II)

4 personer jag vill spendera mer tid med
Klaus
A (kanske.. *host host*)
Fredrik
Cessi

3 låtar jag lyssnar på just nu
Tröstevisa - CajsaStina Åkerström + nån norrman
Broken Dream - Anggun
One of these things first - Nick Drake

2 band jag har sett live
Oasis
NKOTB (jajamensan! *s*)

1 person jag kommer spendera resten av mitt liv med
Mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se