LOSERSHOPPER

Skor från Mixage

Mellandagsrean ja'! Helt klart inte min starka sida.. det här med att "fynda" på reor. Den här gången berodde det väl dels på att det redan var rätt utplockat (satte ju igång i måndags) och dels på att det ymniga snöfallet inte gjorde mig så sugen att springa runt i småbutiker precis. Dessutom är det ju så att då man väl har pengar hittar man ingenting.. De hade en del snyggt från bl a By Marlene Birger på Companys men såklart ingenting i min storlek. Annars var det mesta skräp.. på MrsH, övre Drottninggatan hade de superrea med 50-70%. Testade några jeans från bl a Yanuk - kostat nästan 2000:-, nedsatta till 500:-! - men alla satt väldigt konstigt och var helt osmickrande så det fick vara. Var egentligen inte på jakt efter något särskilt.. av någon anledning faller jag mest för kjolar just nu men har så många att det är köpstopp på just det för tillfället! Skönhet och make-up kan jag handla hur mycket som helst av men nu var det ju kläder var det meningen! Hur som helst föll jag slutligen för skorna ovan på Mixage, 30% rea så jag fick dem för 350:-. Bilden gör dem inte riktigt rättvisa, de är himla "slackiga", snygga och bekväma - nöjd! Det blev faktiskt dagens enda köp (med undantag för lite Yogite på hälsokosten).

Reafyndade igår i centrum med.. lite tråkigare ting - kastrull och kökshanduk för mindre än 100:- (skulle kostat 450:-!) plus Triumph-bh till halva priset. Jag är inte helt hopplös alltså.. men nu får det räcka med s k reashopping, den suger ju egentligen - slutar bara med att man köper något man inte vill ha bara för att det är billigt. Så har jag nästan alla julklappspengar kvar + det jag fick då jag sålde min skruttiga bil till D.. hur bra som helst! De lär väl ryka snart i alla fall på något helt onödigt..

Kommentarer
Postat av: sara

supersnygga stövlar - något sånt skulle jag också vilja ha!

Postat av: Ellinor

Sara: Tack, är faktiskt väldigt nöjd :)

2006-01-01 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se