TOMTEN GAV..

Tillbaka på jobbet igen efter fem dagars ledighet.. fick visserligen börja sent idag (mest för att chefen ville sova länge!) men det känns ändå riktigt segt, trots nio timmars sömn. Inte in the mood för att sätta mig och börja skriva om KY-utbildningar precis. Kan ju istället ta och berätta lite om vad tomten hade med sig till mig i år..

- Pengar :)
- Handdukar
- Face Mist från
MUS (riktigt bra att ha då man sitter framför datorn och torkar till sig.. bara att spraya på, funkar även om man är sminkad)
- Bok "Djävulen bär Prada"
- Julprydnad i bark, näver eller vad det är (från farfar som pysslar med hantverk)
- Biobiljetter
- Presentkort, ansiktsbehandling på Skin Vacation
- Ja, och så Köpenhamnsresan från Klaus förstås!

Jag är nöjd! Om jag ändå hann ut för att fynda lite på mellandagsrean vore jag ännu nöjdare men nu sitter jag ju här.. *suck*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se