Budgetfavoriter

LipGloss Bitchen efterlyste topplistor med budgetfavoriter och eftersom det såklart alltid är en fröjd att shoppa bra billigt så kommer min alldeles egna här (utan inbördes ordning)!

 


1. Carmex Lip Balm

Den gula tuben. Tror inte den finns i Sverige (?) men himla billig "over there" iaf. Älskar den lite isande känslan på läpparna och det känns verkligen som den gör nytta!

 


2. LUX duschkräm

Liksom LipGloss Bitch älskar jag den rosa varianten med små pärlor. Doftar gudomligt gott dessutom.

 


3. Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist

Då jag fortfarande är plattångsmissbrukare tycker jag den här sprayen är toppen som värmeskydd (ger även glans).

 


4. Apotekets Time Shimmering Bodylotion Q10

Japp, som alla andra bloggare gillar jag den här skimrande bodylotionen. Gör sig finfint sommartid på solbrända ben (i övrigt ger den nästan lite för mycket skimmer).

 


5. LdBs deodorant - Sensitive 24h

Använt Niveas variant i många år, men bytte nyligen till denna då jag läst nånstans att den skulle vara bra. Blev inte besviken!

 


Finns såklart många fler, men dessa är några av mina favoriter!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nice! Carmex måste jag kolla upp...

Postat av: Ellinor

TIPS! Finns både på Asos och Drugstore.com (ca $1.50 på den sistnämnda - sjukt billigt!)

2005-07-25 @ 23:17:06
Postat av: Johanna N

Är också beroende av Carmex tuben! Så bra! Den kan hittas här hemma i Scerige på C/O Stockholm på Götgatan i Stockholm. För en hundralapp tyvärr...

2005-08-14 @ 21:01:17
Postat av: Annika

Hej,

Jag hamnade här av en slump. Jag driver boutiquen Accessora och jag vill gärna tipsa er om att vi nyligen tagit in Carmex.

2005-10-08 @ 17:55:06
URL: http://www.accessora.se
Postat av: Bubbell

Jag har några carmex som ni kan få köpa, billigare än på NK.
[url]http://www.manligt.net/viewtopic.php?p=132836#132836[url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se