ASOS-shopping!

MYCKET nöjd med prylarna från ASOS som kom i lådan igår - slapp åka ända upp till Runby och hämta ut dem och allting!


Fick följande:

- Crochet Ballet Wrap Cardigan (vit) in the style of Kirsten Dunst, £15

- Cheesecloth Tie Top (vit med gröna broderier) in the style of Giselle, £18

- Studden Plaited Belt (tan) in the style of Kylie Minogue, rea £6

plus

- Arran Aromatic Eye Cooler Gel, £2

- Stuf Lipgloss TreasureChest, £1!

- Carmex Lip Balm Tube, £2.50


Dessutom 15% rea på detta med hjälp av ett gift certificate jag köpt på eBay för bara £0.75 så totalt sett var det en bra affär! För er som funderat på att shoppa på ASOS men inte "tagit steget" kan jag helt klart rekommendera det i alla fall. Frakten var förhållandevis billig (SEK 120), kläderna kom hur snabbt som helst - tog ca 1 vecka - + att ju allt var jättefint och passade perfekt! Det sista hade jag faktiskt oroat mig lite över eftersom jag är en XS/S i vanliga fall och de flesta av deras saker finns bara i S (8) och uppåt, den fina knytboleron var t o m one size. Men det satt bara bra ändå! Så jag kan varmt rekommendera alla att handla hos dem... Fick tipset av en annan bloggare (minns tyvärr inte vem nu) att de tydligen brukar ha en kanonrea - fast det är rea på många saker hela tiden - i slutet av sommaren med så det kan vara värt att vänta lite dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se