BIKINI FÜR ALLE

Fina bikinin

 

Förevisar min nya budget-bikini - inköpt på HM för endast 79:50/st för behå & trosa. Som på bilden, fast jag har inte hotpants utan "vanliga" trosor. Rätt nöjd iaf... har ruskigt svårt att hitta bikini överlag som inte får min A-kupa att se ut som - ja, just den A-kupa den är. Bikini är dessutom något av det tråkigaste man kan köpa i mina ögon - hur nedslående är det inte att stå i ett trångt provrum med dessa obarmhärtiga lampor och prova palta efter palta, bara för att upptäcka att det ALLTID är något som inte stämmer.

 

Inte för att jag har så mycket användning av en ny bikini överhuvudtaget, nu då jag blir kvar i Sverige hela sommaren... *hmpf*. But still.


Kommentarer
Postat av: Ida

Den här har jag också inhandlat!! Med byxorna på bilden dock, men i alla fall.

Postat av: Ellinor

Visst var den finfin :) Nog faktiskt den enda HMbikinin i år som jag faktiskt gillade...

2005-06-22 @ 17:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se