Det ÄR verkligen måndag...

PANG sa det precis i brevlådan (trots att jag bor i flerfamiljshus är det stora, gröna brevlådor i stil med sådana som villor har uppsatta utanför varje dörr - lite opraktiskt med tanke på att vem som helst kan komma och sno ens post, men samtidigt praktiskt eftersom man definitivt hör då brevbäraren kommer) och nyfiken som jag är sprang jag genast ut och hämtade den. Nähä. Ingen avi från La Redoute. Inga parfymer från eBay (är livrädd att de har kommit bort - än värre gått sönder - i posthanteringen från USA). Bara struntreklam från typ El-Giganten och ICA. Såna här besvikelser kan förstöra en hel dag för mig... som för övrigt redan är förstörd eftersom mjölken var slut och jag således fick dricka Ovaltines/Options Choc & Mint (chokladpulver med mintsmak som man blandar med vatten) till frukost istället för te. Dessutom var det kanonfint väder i morse, nu ser det ut som om det skulle börja regna... Ska sluta klaga nu tror jag och åka ner och handla istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se