"Det går lika bra med selleri..."

Efter gårdagens fikaträff med T och M (väldans hyggliga pågar, det där!) tog jag en liten mini-shoppingrunda i förortscentrumet mitt - som faktiskt rymmer allt från Gina Tricot till Randiga Rutan och Kicks i shoppingväg, skapligt välsorterat ändå! Då kassan var skral sattes budgettänket in och bestämde mig för att testa ett alternativ till den färgade fuktkrämen från Clinique det bloggats friskt om både här och där. Nämligen denna:


 

Sun-kissed illuminating gel

Sun-Kissed Illuminating Gel från Maybelline - "Tinted transparent gel for a natural looking sun-kissed effect"

 


Antingen är produkten ny eller så är det jag som bara inte lagt märke till den förrän nu, men mindre än en hundring (75:-?) för en liknande produkt som Clinique-gelen som ju går lös på flera hundra kändes helt okej. Nu återstår bara att testa den!

 


Blev även lite annat smått och gott i skönhetsväg som:


 

- Bodyscrub fig with lime från HM

- Bloggfavoriten ACO Time Shimmering Bodylotion Q10

- Self Tan Face Cream från Nivea Sun istället för solservetterna jag brukar köpa

 

Mitt lilla badrumsskåp är proppat, såväl ovanpå som inuti! Dagens i-landsproblem...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur är gelen?

Postat av: Ellinor

Inte haft tillfälle att testa än. Återkommer...

2005-06-22 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se