Det kliar...

... i bloggfingrarna - abstinens! Så blir det om man är busy några dagar (av en väldigt bra orsak visserligen som börjar på K), hinner varken skriva så mycket som man skulle vilja eller läsa de sisådär 25-30 bloggar jag följer dagligen. Hopplöst efter så nu känner jag för att "ta igen"!


I vilket fall som helst så har vi haft det jättemysigt som vanligt! Han har precis åkt och jag saknar honom redan... Tidigast två veckor tills vi ses igen, men då ska vi förmodligen ta oss en liten tur nånstans ut i Europa om vi lyckas hitta nån sjyst sista-minuten eller billiga biljetter i övrigt (det är redan rätt så utplockat) - om inte det går så blir det väl kanske Danmark (han är dansk, vilket passar mig utmärkt för jag älskar Köpenhamn och det mesta som hör ihop med det!). Huvudsaken är att vi får träffas tycker jag...


Igår kväll var vi i alla fall ute och åt på en av mina favvorestauranger i stan,
Dramatenrestaurangerna/Frippes, som har supergod mat (majskyckling och bakad potatis + smulpaj med glass till efterrätt) och antagligen den bästa service jag har stött på i Stockholm. Jättemysigt är där med + att chansen ju är rätt stor att råka på nån skådis (igår satt t ex Jan Malmsjö på uteserveringen) i och med att den ju ligger vägg i vägg med Dramaten och mittemot Teatergrillen (där det också huserar diverse kända ansikten). Om man tycker sådant är lite roligt alltså och det kan jag nog tycka. Så det är ett hett tips - gå dit och ät om ni befinner er i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se