ONT I MAGEN...

... får jag av tanken på att ställa mig och köa med alla miljoner människor på Systemet. Och jag vet inte ens vad jag ska köpa ---> planlöst vandrande i minst en kvart. Sedan ska jag ställa mig och köa med samma människor på ICA Kvantum. Och försöka få tag i ett par askar hyggliga jordgubbar - som lär vara slut. Efter det måste jag ta mig upp till Runby och hämta ut paketet från Josefsson (vem sa att "närmaste postutlämningsställe" ska ligga nära?) som säkert väger bly med tanke på tavelhyllan i. Hemma sedan blir det till att städa, diska, handtvätta, stryka... Så NEJ Mr K - du får inte komma redan ikväll... I'm a bit busy! :) Ooooj, vad roligt det är med midsommar...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se