Testpilot: Maybelline Sun-Kissed Illuminating Gel

Sent omsider infriar jag löftet till Hanna om att rapportera resultatet av testad Maybelline Sun-Kissed Illuminating Gel. Då jag ännu inte använt lyxvarianten (Cliniquegelen/krämen) blir en jämförelse inte möjlig tyvärr.

Budgetalternativet från Maybelline är iaf en lättflytande gel som är lätt att applicera, glider in bra i huden och är allmänt skön att använda. Dock blir resultatet något för "sminkat" för min smak då nyansen (finns bara en) helt klart är för mörk för en blek typ som undertecknad. Krävs nog att man hunnit få lite bränna för att bära upp den, men då ser man å andra sidan säkert fräsch ut.

 


Betyg


*** *** ***


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det väl ofta så, att bronzingprodukter anpassas efter de som redan har färg. Muchos märkligt, det är ju vi blekfisar som behöver det :)
Jag tycker bronzingpuder är ett bra alternativ. Lite lättare att anpassa mängden.

Postat av: Ellinor

My opinion exactly! Precis köpt ett bronzingpuder från Lancôme som kanske funkar bättre :)

2005-06-28 @ 20:26:11
Postat av: Hanna

Tack! Jag har fått lite färg nu så den kanske skulle passa mig bra? Jag ska prova den idag i alla fall.

I övrigt håller jag med er.. Alla bronzingprodukter ger ju den där sminkade looken som man INTE eftersträvar när man är blek.

2005-06-29 @ 09:30:13
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se