BRA TVÄRFÖRBINDELSER?

Från Edsvägen torsdag 10 november ca kl 08:19 till Täby centrum kl 09:24

Ta buss 579 från Edsvägen mot Upplands Väsby stn västra
Den går från Edsvägen ca 08:19 
och kommer till Upplands Väsby stn västra 08:22

Vid Upplands Väsby byter du till pendeltåg mot Södertälje centrum
Det går från Upplands Väsby 08:28 
och kommer till Helenelund 08:42

Vid Helenelunds station byter du till blåbuss 178 mot Mörby station
Den går från Helenelunds station 08:47 
och kommer till Mörby station 09:03

Vid Mörby byter du till Roslagsbanan mot Österskär
Den går från Mörby 09:16
Du är framme vid Täby centrum 09:24

Restid 1 timme och 5 minuter

Trevlig resa!

Eh, nej...? Jag drar till Ringen istället.

Kommentarer
Postat av: hotspot

Ha ha ha, galet roligt skrivet!

Postat av: Ellinor

Hotspot: Men tragiskt är det för sjutton.. kan ju åka till andra sidan stan på den tiden! Jäkligt dåliga tvärförbindelser norr om stan :(

2005-11-10 @ 12:48:04
Postat av: Jen

Du skulle åkt till Kista, när jag var där vid 2 så fanns det fortfarande lite kläder kvar. Hoppas det går bra för dig och tt du tillslut hittar ngt.

2005-11-11 @ 09:10:29
Postat av: Ellinor

Jen: Funderade på Kista, men tänkte som så att det bor rätt många unga och arbetslösa där som skulle vara med och slåss.. lite fördomsfullt - jag vet. Vi får se om jag hittar något till slut, det känns inte så alldeles nödvändigt längre i alla fall :)

2005-11-11 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se