DET ÄR LÄTT ATT VARA ANONYM

Sådärja. Har klarat mig rätt bra hittills men nu har också jag råkat ut för en sådan där fantastisk "konstruktiv" kommentar av den sort som t ex Engla får stå ut med titt som tätt. Kika i förra inlägget så hittar ni den. Vad jag inte fattar (utöver frågan vad man har för behov av att skriva något sådant till en helt okänd människa) är varför du känner att du måste vara anonym för att våga vräka ut dig det där? Om du inte vill skriva ditt riktiga namn och stå för vad du säger så hitta på ett åtminstone... Vem är det som är patetisk?


Kommentarer
Postat av: sara

ellinor: skit i det, det är inte värt kraften... men jag håller med - helt anonyma elaka och spydiga kommentarer är helt omoget

Ang imorgon ska jag och en till från mitt jobb gå dit vid niotiden - de öppnar halv tio. sen får man svälja stoltheten...

Postat av: Nannis

Strunt i det Ellinor! Meningslöst!

Jag måste berömma dig för det nya utseendet på bloggen. Mycket lättare att läsa och utseendet generallt är mycket finare :-)

2005-11-09 @ 16:49:29
Postat av: Linda

jösses vad tråkiga människor det fint.
just fuck 'em, honey!

2005-11-09 @ 18:48:41
URL: http://lindarling.blogg.se
Postat av: Linda

fint? jag menar finns.

2005-11-09 @ 18:48:55
URL: http://lindarling.blogg.se
Postat av: Anci

Att "folk" bara orkar bry sig! Fortsätt du i samma anda, jag vill i alla fall veta om du gjort några fynd i morgon.

2005-11-09 @ 19:43:48
Postat av: Sarah

Gick just förbi hm i kista. De hade kläderna i skyltfönster... blev rätt besviken. Det såg inte alls lika snyggt ut som på bilderna.

2005-11-09 @ 20:42:22
Postat av: Ellinor

Sara: Nej, jag vet att det inte är värt det.. fnissade mest då jag läste det - blev paff över hur löjligt det var. Tänker också bara åka dit nån halvtimme i förväg, orka stå där i timmar liksom..

Nannis: Tack! Är också rätt nöjd - fortfarande enkelt men mycket finare :)

2005-11-09 @ 21:39:56
Postat av: Ellinor

Linda: Det rinner av mig.. nästan helt och hållet i alla fall :)

Anci: Fynda vet jag inte om jag kommer göra.. men förhoppningsvis lyckas jag sno åt mig något åtminstone!

Sarah: Nej, vet andra som har sagt det också. Själv har jag inte sett dem "live" alls än så vi får väl se om jag också blir besviken imorgon. Hoppas inte.

2005-11-09 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se