KOM TILLBAAAAKA...

Blir ju av förklarliga skäl inte så värst mycket nättid i samband med pv-besöken ---> bloggandet legat nere lite sedan i måndags så jag har nu massor att ta igen.. både skriva och läsa (alla uppdaterar ju så ofta!). Hur som helst suger det stenhårt att K i detta nu sitter i luften tillbaka till dumma Göteborg. Vill ha honom här mer.. oftare!!! I alla fall väldigt mysigt den lilla tid vi haft ihop, igår "firade vi av" varann genom att gå ut och käka här. Hotellrestaurang låter väl kanske inte så classy, men det var det bästa vi kunde hitta i närheten eftersom ingen av oss ville sitta och skumpa på pendeln in till stan efter jobbet. Pizza, kina eller typ lövbiff med pommes frites som är de kulinariska läckerheter förorten i stort sett bjuder på i övrigt kändes inte så lockande precis. I alla fall var maten helt okej (jag = grillad tonfisk, han = kalvytterfilé - efterrätt: jag = tiramisú, han = chokladtryffel) och vinet gott.. vi hade jättetrevligt och då han skålade för "vår framtid" blev jag rätt glad..! Efteråt - hem och tog ett varmt bad och sedan marsch i säng. Sover sååå gott då han är här - tanken på att gå och lägga sig ensam ikväll är inte rolig alls.. Saknad.


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, det låter inte alls roligt, men ni verkar ju hinna träffas rätt ofta ändå :)

Postat av: Ellinor

Maria: Neej, det gör vi nog inte.. i somras var det oftare men nu på sistone har det t ex blivit totalt ca 3 dygn på 7-8 veckor. Men vi tar vara på tiden! :)

2005-11-30 @ 18:43:39
Postat av: Mkäj

Inter för att restaurang Tiger har så mysiga sittplatser, men om du/ni vill ha take-away rekomenderar jag det o det varmaste!

2005-11-30 @ 22:30:56
URL: http://kommandora.blogg.se
Postat av: Ellinor

Mkäj: De har god mat, absolut.. fast just igår ville vi ha lite cosy stämning med :)

2005-11-30 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se