MEN SNÄLLA KATIE...

.. vad gör du?! Hjärntvättad är bara förnamnet..

Kommentarer
Postat av: Fredrik Adolvsson

Även om det låter tillräckligt korkat för att vara sant... "London" står det precis i början. Brittisk tabloid, kanske? Och källan i texten är en anonym källa? Skopa salt, skopa salt!

Äh, jag kanske står och slår på en död häst här, men vadtusan, jag gillar verkligen inte kvällstidningar. Verkligen, verkligen.

Postat av: Ellinor

F.A: Kanske borde lära mig att vara mer källkritisk eftersom jag också jobbar på tidning numera.. *himlar*. Men får skylla på att jag bara skumläste. Det är nog en höna av en fjäder i alla fall.

2005-11-12 @ 15:42:36
Postat av: Sparkle

men det är inte otroligt ändå. Det är väl "sektens" värderingar att det ska va så? men det är klart, det låter ju som ett stort skämt.

2005-11-14 @ 19:53:28
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se