PISSED OFF

Smått irriterad Nippertippa idag. Skulle ha jobbat hela helgen på restaurangen.. det sa vi redan i torsdags och God knows I need it nu med räkningar, födelsedagar till höger och vänster - för att inte tala om julen! Sedan igår då jag var där får jag veta att "nej, du behöver inte komma imorgon för Aldo (killen som jobbar luncher) sa att han gärna jobbade". Wtf?! Det var likadant förra helgen, då jobbade jag varken fredag eller lördag eftersom han hoppade in.. Det här skulle aldrig ha hänt om A (my friend som anställde mig) varit där men han är i Argentina och då är det hans mamma som sköter ruljansen. Eftersom hon inte minns (hon tillbringar kvällarna med att dricka vin och jag får jobba häcken av mig!) om jag ska jobba eller ej om man inte skriver det i pannan på henne så blir det såhär.. men jag är förbannad! Nästa helg poängterade jag åtminstone att jag jobbar torsdag och fredag (lördag är det ju Bloggforum!) och helgen efter är A förhoppningsvis tillbaka. Inte för att det är så vansinnigt kul att jobba men måste det verkligen just nu och så som jag har ställt upp på det stället har jag - enligt A - vanligtvis första tjing på extrapassen.. vet ju hur det funkar och han kan lita på mig (vilket är mer än vad man kan säga om klantige Aldo). Gissa om det blir liv i luckan då A får reda på detta då han kommer tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit, först nu fattar jag vem A är. (Vi är ytligt bekanta) :)

Postat av: Ellinor

Jessica: Whoops! Genom Shortcut eller brukar du vara på restaurangen?

2005-11-12 @ 14:29:01
Postat av: Jessica

Shorcut, vi har haft klubbmingel på restaurangen några gånger :) Är du också SC:are?

2005-11-12 @ 15:12:00
URL: http://blog.sessan.com
Postat av: Ellinor

Jessica: Nej, det är jag faktiskt inte, A har pushat mig en del men det har inte blivit av än. Men jag ska.. :) Se där, då vet du var jag håller hus vissa helger då. Bara jobbat under ett SC-mingel, en Nettan som höll i ett singelmingel i våras.

2005-11-12 @ 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se