THINGS HE MISS ABOUT ME

IMissYou

[Now, over to something else but Stella...]

Söttigt mejl från Klaus igår kväll, precis vad jag behövde - få känna att det trots allt finns någon som jag betyder något för.. Han skrev bl a att han har dåligt samvete för att vi inte ses så ofta men hoppas att det blir bättre efter jul - det hoppas jag med.. för att ha det som det är nu - att vi ses någon dag var tredje vecka typ, det funkar inte.

Ohhh hvor jag saknar dig, saknar att se ditt fina hår, dine fina ögon, höra din fina stemma, dufta till din fina duft, känne dine fina vibrationer, hålla om din fina kropp och kramma mej in till dig... (vidare censur)

Kommentarer
Postat av: meanwhile

Aww.. vad gulligt!!!

Postat av: Ellinor

Meanwhile: Yes, han är ett söthjärta. Synd bara att han inte kan vara det IRL lite oftare..

2005-11-10 @ 13:42:50
Postat av: Andreas

Jag vet vem du är.

2005-11-10 @ 22:41:33
URL: http://andreasericsson.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Andreas: Tänk, jag vet vem du är med. Hur hittade du hit?

2005-11-11 @ 00:40:15
Postat av: emilou

Gud va gulligt!

2005-11-11 @ 12:55:39
Postat av: Louise

Gulligt kort :)

2005-11-11 @ 19:03:41
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se