TYYYYPISKT!

Då jag läser det här är jag trots allt inte fullt så sur över att jag FÖRSOV mig imorse! Japp, ni läste rätt.. dagen D som det pratats om i månader.. jag är t o m ledig.. och så vaknar jag strax efter 10 och minns inte ens att jag stängt av mobilalarmet! Lite ångest över det men ska i alla fall åka in ett par timmar tidigare innan jobbet idag och kolla hur pass utplockat det är egentligen. Räknar inte med att få tag i något alls, får väl helt enkelt göra som alla andra och sitta uppe då HM's webshop lägger ut Stella-kläderna på söndag vid midnatt. Utvalda plagg stod det också.. med min tur inkluderar det inte det jag helst ville ha. Damn också.. men får väl tänka som så - det är trots allt bara kläder! Men fina kläder..

Debenhams har ju dessutom sin Mega Day idag - 25% på allt utom på skönhet/doft (15%) så ska försöka hitta mig en handväska.. Och tröstshopping för de undanlagda Stella-pengarna om det nu blir så..


Kommentarer
Postat av: Bengt Bongo

Oh, rätt åt dig. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket....

2005-11-10 @ 13:54:48
Postat av: Ellinor

"BB": Helt sant. Men det känns inte som någon jättekatastrof i alla fall faktiskt.

2005-11-10 @ 13:58:03
Postat av: Lisa

Men vad är det för idioter, verkligen, som slåss för halvtäskiga plagg?

2005-11-10 @ 15:46:29
Postat av: Ellinor

Lisa: Ja, slåss är ju lite överdrivet.. men kanske är det så att folk som är modeintresserade men aldrig kommer ha råd att köpa ett riktigt Stella-plagg ser det här som en chans att få något unikt, även om det är av vanlig taskig HMkvalitet.

2005-11-11 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se