WHAT TO BUY?

Nära vännen C har fyllt år (fest imorrn). 28 närmare bestämt. Vad köper man åt någon som varken är speciellt mode- eller skönhetsintresserad (alltså, hon använder ju smink men mest av kalibern massa mörk ögonskugga + kajal och typ lila läppstift - skulle bara köpa fel)? Dessutom bör det varken vara för dyrt + att det måste finnas i ett förortscentrum (vi har H&M, Hemtex, Din Sko och allt sån't men inte t ex en gullig presentbutik) eftersom jag inte hinner in till stan innan festen. Förslag?

Kommentarer
Postat av: sara

Jag brukar ge bort fina grytvantar, eller en riktigt fin gästhandduk till badrummet. Det är sånt man inte köper till sig själv.

En snygg skål full med favoritgodiset är ju också alltid uppskattat - iaf av mig ;)

Postat av: Rebecca

En favorit är, om ni har någon kaffe/tebod att köpa Ett vintermyskit med olika lösviktsteer eller riktigt gott nymaet kaffe, och choklad till eller något annat ätbart, och så några dofljus eller blockljus.. perfekt för kalla vinterkvällar.

2005-11-25 @ 16:12:12
URL: http://www.becca.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Sara: De två första känns inte riktigt som "hårdrockar-Cecilia" tyvärr, men det andra var ett riktigt bra förslag - tack!

Rebecca: Kaffe-/tebod har vi faktiskt, bra idé! Både till henne och ev till någon annan i julklapp, tackar!

2005-11-26 @ 12:18:26
Postat av: milda

Tack för tipsen - jag adopterar dem rakt av och ger mig genast av till staden för att handla. Vi är bortbjudna ikväll och jag hade verklig idétorka, så det här blev så bra såååå :o)

2005-11-26 @ 12:24:57
URL: http://mildamakter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se