Best of: hår

Atomflickan efterlyser en best of för håret också - utöver den vi redan skrivit om hud/smink - och eftersom jag tycker sån't är om möjligt ännu roligare så hänger jag såklart på!

Schampoo: Redken Colour Extend eller Matrix Sleek Look

Balsam: Redken Colour Extend där med. Toni & Guy's för färgat hår är också bra.

Inpackning: Redken Colour Extend Total Recharge eller Paul Mitchell Color Protect Reconstruction Treatment

Glansprodukt: Biosilk Silk Therapy

Every-day-styling: Glansprodukt eller Sebastian Threads

Special styling: (Vid plattång) Wella High Hair Sleek Wonder + Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Style Mist (Vid locktång eller om jag kramar upp lockar) L'Oreal Studio Hot Curl, Fudge Screwd

Hårspray: Använder inte, med undantag av glansspray Matrix Biolage Shine Renewal

(Lade till inpackning).. Hm, sedan har jag en hel del annat med - vilket alla vet som sett badrumsskåpduellen - men det här är det jag gillar mest. Jag är lite fixerad vid hårprodukter kan man säga...

Kommentarer
Postat av: mazarin

Har du handlat från Lookfantastic? Skickar de till sverige och blir det dyr frakt och tullavgift? Blev himla sugen på att köpa därifrån.
Tack på förhand!
och tack för en bra blogg!

2005-10-02 @ 15:00:37
Postat av: Ellinor

Mazarin: Yes, det har jag gjort och det är toppen! Blixtsnabb leverans, tullavgift blir det ju ingen eftersom de skickar från UK och vad gällande frakten så har jag för mig att det var £2.20 i grundavgift + runt £1 (el. £0.70) per vara man beställer. Som hittat mao - kan absolut rekommendera dem!

2005-10-02 @ 16:37:43
Postat av: Agneta

Jag blir så glad över att läsa att det inte bara är jag som har hårprodukter i massor =). Bra att du la till inpackning, det är något jag verkligen borde använda, men du vet...

Postat av: mazarin

Tackar för svar! =) Ska genast kika runt på lookfantastic och göra min första beställning.

2005-10-03 @ 15:20:23
Postat av: Li

Har också Lee Stafford Poker Straigt Flat Iron Protection Style Mist men jag använder den typ aldrig. Den luktar jättestark herrparfym!

2005-12-17 @ 14:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se