IT'S ALL A MASTERPLAN

Minns ni (underskattade!) dokusåpan Masterplan som gick på kanal 5 för ett par år sedan? Minns ni även utmanaren Kim från Nykvarn (?) som slet som ett djur för att komma med i programmet men aldrig lyckades för att

1. han var en loser som tillbringade största delen av sin tid på antingen den lokala pizzerian eller ett av Södertäljes sunkhak där han (enligt egen utsago) var kung

2. han vid ett tillfälle kom med ett riktigt homofobiskt uttalande som orsakade stort rabalder

Upptäckte av en slump att Kim nu, som många andra, söker lyckan på Spray Date. Saxat ur presentation:

Hallå här är jag. Kim.
Sugen på en date IRL.

Jag är en Charmig Kille som vill träffa nån att Gosa med och krama på kvällarna. Jag vill vara sambo och förälskad.och vill bli älskad jag tar gärna emot komplimanger.
Jag Tror att Tjejer ser mig som en bra Kille, ingenting man bara strular med o sen dumpar När fulla Tjejer stöter på mig känner jag okej det blir bra ". Jag dricker jöö med men gör inte bort mig och strula i fyllan.

jag går gärna på date , jag ger alla en chans.
Låter jag intressant?
jag är mycket kramgo.

Jag är en bra Pappa som tar med mig dottern överallt.
Håller rent hemma, Älskar att laga mat,
Slöar mycket framför tv`n Kollar gärna på bra filmer.
Jag är killen som kramar dig på kvällarna och gosar tills det är dags att gå och lägga sig Hoppas på att få träffa en som känner som jag och tycker att jag verkar intressant Kram Kim

Obs!! Jag är ute efter Något som varar Länge eller kanske livet ut!!

Ja du, Kim! All lycka önskar jag dig.

Ps! Som bonusinfo kan även berättas att undertecknad gick ett år på samma utbildning som vinnaren av Masterplan, Mats Bergvall. Mats är sjukt trevlig och sympatisk... han var dessutom den som höll i vår efteråt mycket omtalade nollning (tog ett sabbatsår innan gymnasiet så han gick en klass över mig) då jag liksom - full som en örn - råkade springa i enbart underkläder genom hela Åre. Kanske ingenting man vill minnas nu vid närmare eftertanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se