KUNDE LIKAVÄL VARA FREDAG DEN 13...

Artar sig till att bli en riktig j**la s**tdag idag... (förutom att det är Annas födelsedag såklart och det är ju inte fy skam för henne, grattis grattis!). Var helseg imorse och släpade mig till jobbet 30 min försenad, osminkad och med - visserligen nytvättat men - ickeplattat hår. Nu väntar jobb hela dagen, måste bl a färdigställa två artiklar och ringa på en intervju och sedan bär det av till det andra jobbet där jag börjar halv sju och slavar till elva-halv tolv. Hemma nån timme senare och ska upp igen kl sex imorgon bitti eftersom vi ska till Täby på någon mässa. Har inte råd att tacka nej till extrapengarna jag tjänar på restaurangen så det är till att kämpa på... Men roligt är det inte. Sova sova säng säng...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, tack så mycket!

Postat av: Ellinor

Anna: :)

2005-10-14 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se