LITE SENARE KANSKE SÅ...

Jäkla ångestfyllda söndagar då man ältar allt man gjort  alternativt inte gjort och som helst ska vara klappat och klart till morgondagen! I dagens fall gäller det den där förbaskade "inlämningsuppgiften" - en text om mig själv - som jag haft flera dagar på mig att färdigställa till praktiken sätter igång imorgon! Och istället för att börja med den nu tänker jag se på Nip/Tuck först men sen så... As if. Vi får hoppas att det där med att praktisera på en tidning kan hjälpa till med att få bukt med min oförmåga att hålla deadlines. Annars blir det knepigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tror du man någosnin ändras med det där? Att gör auppgifterna i god tid menar jag....tror inte det....men det blir säkert bra!

Postat av: Ellinor

Anna: Kanske inte, fast man kan åtminstone fortsätta ha goda intentioner!

2005-10-02 @ 23:07:08
Postat av: Lillis

Du har rätt, söndagar suger. Jag har sedan länge givit upp och bestämt mig för om jag inte har satt igång med att göra något innan kl tolv så tar jag det lugnt resten av dagen. Vissa söndagar när jag är taggad att göra något kommer jag igång med det tidigt. Funkar iaf för mig.

2005-10-02 @ 23:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se