MER BLOGGFORUM

Lite lätt förskräckt då jag insåg att det blivit en dubbelbokning just den 19/11 - dagen för Bloggforum. Meningen är att jag ska vara med på "Företagens dag" här i centrum tillsammans med de andra på tidningen, visa att vi finns ungefär.. men lyckades ta mig ur det som tur var - tänker absolut inte missa Bloggforum! Står ju förresten på hemsidan att det kommer komma upp mer information om "efterfesten".. någon (kanske Sara t ex) som vet vad den gick ut på förra året? I annat fall skulle det ju vara skojigt att kanske dra ihop ett gäng och gå vidare nånstans efteråt. Hojta gärna till om ni är på den idén!

Kommentarer
Postat av: sara

jag var inte med efter i våras, det går ju inte så himla många tåg hem till Västerås på helgerna.

Men om det blir något efteråt nära stan så hänger jag på en stund, vore superkul!

Det blir nog flera eftergäng tror jag - det blev det sist iaf.

Postat av: Eleonore

Jag är nog på, måste bara hitta sovplats i sthlm :)

2005-10-24 @ 14:05:41
URL: http://www.jonkoping.nu/ytligheter
Postat av: Maria

Klart vi ska göra det. :)

2005-10-24 @ 15:04:48
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sara: Nej, det är klart.. du har ju en bit att åka. Men kul att du kan vara med lite i alla fall :)

Eleonore: Hade jag bara haft en extrasäng hade du kunnat krascha här. Men det är ju många som bor i Sthlm så hoppas det inte blir några problem för dig.

Maria: Råligt-råligt :)

2005-10-24 @ 17:49:07
Postat av: Sandra

spännande det ska bli =)

2005-10-25 @ 16:26:08
URL: http://donnasandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se