MER FRÅGOR IGEN

Ett sån't där frågeformulär igen... upphittat hos bl a Sara och Atomflickan.

VILKET DATUM ÄR DU FÖDD? 14 oktober
VAD ÄR DITT FULLA NAMN? Kristina Eleonor (förvanskat av mig till Ellinor)
VAD HAR DU FÖR SMEKNAMN? I grundskolan kallades jag Elli, har aldrig gillat det...
BÄSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Väldigt ambitiös, tycker det är viktigt att göra sitt allra bästa
SÄMSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Självkritisk. Och lite lat om jag inte känner mig motiverad.
ÄR DU NÖJD MED DITT UTSEENDE? Åtminstone delar av det. Vem är helt nöjd?
VEM BEUNDRAR DU MEST? Människor som fullföljer det de satt sig i sinne att göra
VILKEN PERSON, DÖD ELLER LEVANDE, SKULLE DU VILJA ÄTA MIDDAG MED? Ted Gärdestad
VEMS LIV SKULLE DU VILJA TA ÖVER FÖR EN DAG? Jag vet inte? Someone rich (and famous?)
VAD VÄRDESÄTTER DU MEST I EN VÄN? Lyhördhet. Pålitlighet.
ÄR DU SVARTSJUK I EN RELATION? Nog mer än jag vill erkänna
VAD HOPPAS DU ATT DU GÖR OM 10 ÅR? Är klar över mina livsval och har kommit en bra bit på väg...
VAD HAR DU FÖR FAVORITSKÅDESPELARE? Bill Murray, Robert deNiro m.fl.
VILKEN ÄR DEN BÄSTA BOKEN DU HAR LÄST? Många men bl a Saknaden
VAD HAR DU GJORT DEN SENASTE VECKAN SOM GJORT DIG STOLT? Skrivit en del bra på tidningen
VAD GÖR DIG LEDSEN? Nonchalans, "disrespect"
VAD GÖR DIG GLAD? Glada överraskningar, oväntade tillskott i kassan
VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT IMPONERA PÅ DIG? Man ska förstå att handling betyder mer än ord för mig...
NÄR VAR DU KÄR SENAST? Just precis nu
VAD SKULLE DU VILJA ÄNDRA I DITT LIV, OM NÅGOT? Jag skulle vilja ha ett riktigt jobb som jag verkligen trivs med
OM DU SKULLE BEHÖVA EMIGRERA, VILKET LAND SKULLE DU FLYTTA TILL? Australien
FINNS DET NÅGOT DU ÖNSKAR ATT DU INTE HADE GJORT? Ja. Tar ibland dumma, impulsiva beslut som jag får ångra sedan.
HUS ELLER LÄGENHET? Lägenhet
ÄR DU RÄDD FÖR ATT ÅLDRAS? Ja
VILKET ÄR DITT DRÖMJOBB? Om man bortser från fallenhet? Inredningsarkitekt.
DRÖMBOENDE? Ett stort loft i New York. Eller en lyxig lägenhet i Sydney.
HAR DU NÅGONSIN VARIT ALLVARLIGT SKADAD? Nej
DRÖMPARTNER OCH VARFÖR? Hoppar den frågan...
VAD ÄR VIKTIGAST, SNÄLL ELLER SNYGG? Det är trevligt med både och
VAD GÖR DIG RÄDD? Oprovocerat våld. Och spindlar.

Kommentarer
Postat av: sara

ah, en till Kristina ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se