NEJ, FYLLER FAN INTE ÅR...

Okej då, det gör jag.... 26 fyllde jag visst idag. Vill egentligen helst förtränga det själv, vilket passar rätt bra eftersom jag råkar vara rätt asocial för tillfället. Hur trött som helst (jobb igår 9-23 + upp idag kl 6 tog på krafterna!) och sov flera timmar i eftermiddags. Firar väl antagligen imorgon som det ser ut för ikväll har jag inte gjort ett smack, tittat på Idol + ätit äcklig jordgubbsmarängsbakelse (enbart för att jag kände att lite "smaskens" var på sin plats iaf). Lite sorgligt nästan då jag tänker efter... men är det en regel att man måste göra något på sin födelsedag? Känner egentligen inte ens för att gå ut imorgon... usch, vad tråkig jag är! Sur är jag också på min pv, även om han varnat för att han har en tendens att glömma födelsedagar så är det ändå inte okej att inte ens höra av sig tycker jag... Jag borde göra slut eller nåt. Vad synd det är om mig.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!
Och nej, det är inte ok att inte höra av sig på sin flickväns födelsedag. Mer eller mindre dödssynd.

Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! :)

2005-10-15 @ 08:33:42
URL: http://sandys.webblogg.se
Postat av: Maria

Grattis i efterskott! Åh fy, man får inte glömma bort sin respektives födelsedag, det är ju närapå en dödssynd :/

2005-10-15 @ 09:05:02
URL: http://mialottan.com
Postat av: Jag på Åsen

Grattis! Grattis!
Och det här med att pojkvännen glömmer flickvännens födelsedag är ett dåligt omen. Tro mig! Än värre när de ska ha någon j-vla eloge om de nu skulle komma ihåg den... Luktar ego tycker jag..

2005-10-15 @ 09:43:08
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Terése

Grattis!!! Men man får absolut inte glömma bort sin flickväns födelsedag!

2005-10-15 @ 11:05:54
URL: http://terese75.blogspot.com
Postat av: sara

grattis grattis på födelsedagen!! 26 är ingen ålder, tänk på mig som är tio mer än så... :( Det är inte okej att glömma bort sin älsklings födelsedag, det skulle göra mig skitförbannad.

2005-10-15 @ 11:08:37
URL: http://hedgehog.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Tack för alla grattishälsningar! Och tro mig, jag är INTE glad för att han glömt det... eller för att han fortfarande inte kommit på det :(

2005-10-15 @ 11:29:20
Postat av: Linda

Grattis gumman! Jag är snart där jag med.. om närmare bestämt 6 månader.
Och jag håller med "Jag på Åsen", ska killar ha en stående ovation för att de lyckas komma ihåg något så självklart som en födelsedag? Kokt stryk ska han ha! Dumma...

2005-10-15 @ 11:47:02
URL: http://www.lindisen.com
Postat av: Ida

Grattis!!
Du får nog verkligen nypa den gode K i örat, så där får man inte göra!!

2005-10-15 @ 12:13:59
URL: http://minlillablogg.blogspot.com
Postat av: Maria

Grattis Grattis!!!

2005-10-15 @ 15:54:30
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Eleonore

Sorry supersent men.....GRATTIS!

2005-10-15 @ 18:21:13
Postat av: Lillis

Grattis men oj! Det här låter kanske fel, men jag trodde verkligen att du skulle vara ordentligt mycket äldre än jag, och sen är du bara ett och halvt år äldre! Jag har bara tänkt på dig som....tja, vuxen och världsvan på något vis. Borde inte jag ocksa vara vuxen då? Slutsats: jag kommer nog att titta på folk som är ungefär i min ålder och tycka att de är så mycket mer vuxna än jag tills jag är 80 år. :)

2005-10-15 @ 21:45:48
Postat av: Ellinor

Linda: Tack! Och jag håller som bäst på att straffa honom, psykiskt åtminstone :)

Ida, Maria, Eleonore: Thank you girls :)

Lillis: Ojoj, ORDENTLIGT mycket äldre.. det lät inte så bra. Framstår jag som så gammal och vis? Men ok (och det här kommer låta fånigt..), folk brukar tro att jag - mentalt då - är äldre än vad jag är.. vet inte varför. Men än så länge är jag faktiskt bara 26 :)

2005-10-16 @ 12:24:03
Postat av: Lillis

Ellinor: Hehe, jag funderade på hur mycket "ordentligt mycket äldre" skulle vara. Tja, mellan 28 och 32 kanske? Om jag tänker efter är det ju inte så mycket äldre, jag måste uppdatera synen på min egen ålder helt enkelt. Gammal och vis - snarare världsvan och säker... Det här var ju bara mitt första intryck, när jag tänker efter är det nog lite komplicerat än så. Ursäkta romanen :)

2005-10-16 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se