PART IV: KAPPA

Min första beställning på Bubbleroom är gjord för nu är kappan beställd! Efter en rad utbytta mail med två (!) olika kundsupporter för att komma tillrätta med problemen jag haft (hell, en kille där gav mig t o m sitt mobilnummer så jag kunde ringa honom och försöka lösa det - serviceinriktat!) gav jag mig och tog det på postförskott istället - sak samma, betala sooner or later... Hoppas bara den passar i storlek 34 nu, annars blir det förbannelser! Känns kanske lite trist med en svart kappa, men tänker gå och försöka sy in min finfina (och dyra!) ullkappa i aubergine jag köpte i Schweiz så blir det lite variation i alla fall... Kan inte begripa varför alla ytterkläder jag har plötsligt har blivit så jämrans stora, t o m fårskinnsvarianten eller vad det nu är jag investerade i på Zara för två år sedan. Har väl inte gått ner i vikt på ett par år såvitt jag kan se iaf. Ett mysterium..

Kommentarer
Postat av: Agneta

Du har alltså det omvända garderobsproblemet att kläderna växer i garderoben, för mig är det tvärt om...

Postat av: Ellinor

Så är det nog för de flesta.. det är bara jag som alltid ska vara "special". *s* Nej men, faktum är att folk säger lite då och då att jag blivit smal, själv ser jag ingenting och tycker att jag alltid har sett ut som nu. Lätt att bli hemmablind.

2005-10-05 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se