QUESTIONS YET AGAIN

Hittat bl a hos Fi.

OM MIG
Namn:
Ellinor
Kön: Kvinnligt
Ålder: 26
Längd: Ca 1.57
Vikt: 47 (sist jag vägde mig)
Nicknamn: Nej
Hårfärg: Fake brunett med ljusare slingor
Ögonfärg: Grönbruna

HAR DU NÅGONSIN
... blivit kysst:
Annars vore det väl tragiskt
... ätit sushi: Ja, fast är inte spec. förtjust i det
... stått på scen: Ja
... blivit dumpad: Ja
... varit ihop med någon som varit otrogen: Inte såvitt jag vet iaf
... varit med om en bilolycka: Nej
... klättrat på berg: Inte "på riktigt"
... sett Vita Huset: Varken IRL eller tv-serien

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt:
Varmt
Spets eller satin: Satin
Blått eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö (pest eller kolera...)
Ull eller bomull: Ull
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor
Vår eller höst: Vår
Historia eller vetenskap: Historia
Matte eller engelska: Engelska

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet?
Ja
Vet den personen om det? Ja
Gillar någon annan dig just nu? Annars skulle jag bli lite ledsen...
Vad tittar du på hos en kvinna/man? Utstrålningen

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal?
Typ
Kramat någon? Ja
Kommit sams med dina föräldrar? Vi har inte varit osams...
Bråkat med en kompis? Nej

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Ja
Ge massage: Sådär
Gå promenader i regnet: Nej

ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren?
Gick JIK-kursen... mer minns jag inte
Svär du för mycket? Nej
När duschade du senast? Igår morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu? Mörkblå Adidas-byxor
Vilken färg är dina underkläder? Beiga
Vilken låt lyssnar du på just nu? "Det blir alltid värre framåt natten" (faktiskt!)
Vad var det sista du sa? "Vi ses imorgon" (till Andrea)
Vad är bredvid dig just nu? Lite allt möjligt på bordet
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn)? Har Laptopen på soffbordet
Vad var det sista du åt? En polarkaka med ost och en kopp te
Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Det vet jag inte än
Har du en lavalampa? Nähähä
Hur är vädret just nu? Soligt och blåsigt
Vad gjorde du igår natt? Jobbade och sov några timmar med...
Vem pratade du sist med på telefon? Mamma
Vad gör dig glad? Oväntade överraskningar och snälla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se