WANNA BE ON TV?

Wiii, det blir tydligen ännu ett BigBrother på femman till våren! Härligt för mig som är ett fan (och struntar i om det anses lite "fult")! Sugen på att vara med? Ansök här (DET tänker jag dock inte göra).

En liten enkät med - vilka är era AllTime BB-favoriter?
Själv missade jag allra första säsongen (den med Angelica, Per etc) men då satt jag i gengäld och såg på det i Schweiz på obegriplig schweizerdutch... Annars har jag dock gillat Benjy (02), Ulrika (02) Christian (03), Carro (inte Gynning 04), Anders (05)...

Kommentarer
Postat av: Nannis

Usch, jag avskydde Benji! Mest pga att jaghar bott granne med honom (han gick även i min lillebrors klass) och då hette han Rozgar. Han är odräglig!

Däremot ÄLSKADE jag Ulrika - glömmer aldrig hennes sång när hon var full :-)

2005-10-05 @ 22:15:49
Postat av: Ellinor

Nannis: Benjy var lite hatkärlek sådär.. men han var söt! Fast visst var han odräglig!

2005-10-06 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se