"WHY DOES IT RAIN...?"

Vilken höjdarbörjan på dagen att vakna och inse att regnet smattrar mot rutan (eller hade gjort åtminstone om det inte funnits utskjutade tak, eh ja...) för första gången på månader känns det som. Att sedan ställas öga mot öga med insikten att en dag i soffan under en filt med lite godis framför en film ain't gonna happen utan att jag faktiskt måste ut i snålblåsten (handla "förnödenheter", posta Tradera-såld vara, kika om den finfina sjalen finns kvar på MQ, jobba ikväll) är föga uppmuntrande.

Inatt (var nog snarare tidigt imorse förresten) vaknade jag av ett akut illamående och övervägde om jag skulle gå upp och spy - verkligen ingen trevlig känsla. Stod emot allt vad jag kunde innan känslan sjönk undan och jag somnade om med konstaterandet "Ja, kvävs jag av mina egna spyor nu för att jag ligger på rygg så gör jag". Vilket sätt att dö på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se