Best of

Det var nog helt bestämt LipGloss Bitch som började med Best of-duellen så här kommer mitt bidrag som naturligtvis gäller Best of just-nu så att säga men det goes väl without saying (nämnde jag att jag har för vana att knöka in engelska uttryck lite överallt?). Och nej, jag tänker inte länka till alla produkter.

Rengöring: Dermalogica Dermal clay cleanser
Ansiktsvatten: Dermalogica Multi-active toner
Ansiktsskrubb: Också Dermalogica Skin prep scrub
Ögonmakeupremover: L'Oreals gröna servetter eller Lancôme Bifacil
Dagkräm: (Håller på att prova ut någon ny) Bioline Skinlux Q10 eller Biotherm Aquasource non-stop
Ögonkräm: Om jag använder någon så blir det Lancômes
Allroundkräm: Elizabeth Arden Eight hour naturligtvis

Foundation: Lumene Hydra drops och ska snart köpa M.U.S
Concealer: Lancôme Flash Retouche
Löst puder: Isadoras transparenta eller Revlons skimrande
Fast puder: Använder inte
Rouge: Nars Orgasm som alla andra
Bronzing: Lancôme Star bronzer men väldigt sällan

Mascara: Lancôme Hypnôse
Eyeliner: Använder sällan men någon av obestämt märke jag budat hem
Kajal: Lancôme
Ögonskugga: MAC eller M.U.S lösa pigmentskuggor

Läppglans: Lancôme Juicy Tubes
Läppbalsam: Lypsyl i tub eller Apotekets Försvarssalva Carmex såklart!
Läppstift: Använder aldrig
Läppenna: Använder sällan men Body Shops är bra
"Plumper": Ingen

Hud: Biotherm
Doft: Cacharel Amor amor eller Clinique Simply

Kommentarer
Postat av: Sandra

så isadoras löspuder är ok? hur skimrande är revlons egentligen? ska införskaffa ett löspuder i budgetprisklass nämligen och behöver tips =)

Postat av: Ellinor

Sandra: Isadoras löspuder är definitivt helt okej och räcker i evigheter. Revlons Skinlight är rätt så skimrande, men snyggt kvällstid (och för all del dagtid om man inte tar för mycket) med lite på kinderna och ev panna/haka. Köp båda tycker jag, de har ju som sagt lite olika funktioner..

2005-09-28 @ 23:22:33
Postat av: Anna

Varför är NARS orgasm så bra då? Funkar färgen verkligen på alla som de säger på beauty.com? Även för oss som har guldbruna toner i hyn och kan trots det vara vinterbleka? Jag tycker att det ser så rosa ut! Har någon testat de andra färgerna på NARS rouge?

2006-01-07 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se