DET ÄR TANKEN SOM RÄKNAS

Idag kom äntligen brorsans present (visserligen en dryg vecka försenad men ändå!) - en MP3spelare. Visst, det är ingen Ipod - eller Meizu heller för den delen - men det är väl bättre med en halvbra och billigare spelare än ingen alls! Nu kastas här vilt sten i glashus, för själv vägrar jag konsekvent att köpa dyrare prylar om det inte är exakt vad jag vill ha. Av denna anledning har jag varken dvd-spelare (förutom i datorn)/mikro/MP3 eftersom de superavancerade/Whirlpool/Meizu jag ställt in mig på inte matchat min tidvis anstängda ekonomi. Hm, det var det där med att sänka kraven på mig själv ja'... Hur som helst tycker jag att jag är en jättebra syster i alla fall - trisslotter + Pocketbok ("Wonderboy") + MP3 är väl helt okej för en 23-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se