FJORTISLISTAN ÜBER ALLES

Det var Lyckliga Lisa som startade fjortisduellen om kändissnyggingar.. so here we go, min topp-10 (med reservation för någon glömd och utan inbördes ordning)!

CillianMurphy
Cillian Murphy - fick upp ögonen för i "Flicka med pärlörhänge". Nu kan han ses i "Red Eye".

JulianMcMahon
Julian McMahon (fick platsen istället för Andreas Wilson) - vilken man...

MadsMikkelsen
Mads Mikkelsen - det finns some hot stuff på andra sidan Sundet med (pojkvännen inräknad!)...

JudeLaw
Jude Law - Jude är alltid Jude...

ConstantinosChristoforou
Constantinos Christoforou - ja, jag är ett schlagerfan! Constantinos har varit med flera ggr...

CraigBierko
Craig Bierko - lite av en Bskådis over there

NiclasRahm
Niclas Rahm - om han är "kändis" kan väl diskuteras men han är iaf riktigt Stureplans-slick (sen om det är positivt...) och syns typ överallt

ArnoldVosloo
Arnold Vosloo - the Mummy!

AndreasJohnson
Andreas Johnson - var är du Andreas? Kom tillbaka!

ChrisNoth
Chris Noth - ingen lista är komplett utan Mr Big!

Nu vill jag se era fjortislistor!


Kommentarer
Postat av: crrly

Men vaaar är Rafael Edholm och Jack Davenport??! :)

Postat av: Sandra

Mmm gjorde en =)

2005-09-23 @ 17:58:44
Postat av: Anna

ja den kudne inte jag heller låta bli..

2005-09-23 @ 18:18:03
URL: http://mandalaya.blogspot.com
Postat av: Sparkle

jag ska strax göra en jag med :)

2005-09-23 @ 18:32:56
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sandra

känns som att jag aldrig kan sluta lägga till snyggingar =)

2005-09-23 @ 18:42:27
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Fredrik

Pfft. Var är Johnny Depp? Jag trodde den mannen rent objektivt skulle hamna på alla listor av snyggast-karaktär.

Helt apropå har jag ett litet talesätt jag gärna slänger omkring mig; Man kan aldrig bli en riktig man, om man inte någon gång varit kär i Johnny Depp.

Så det så.

2005-09-24 @ 04:55:58
URL: http://kaos.shanshu.org/
Postat av: Maria

Johnny Depp finns med på min ;)

2005-09-24 @ 22:28:28
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Ellinor

Fredrik: JD är too uttjatad, hans (visserligen vackert utmejslade) feja har syns överallt nu i some 15 år. Samma sak med Braddan (Pitt då), de är liksom worn out. Men visst, hade jag skrivit en topp30 (kanske t o m topp20) hade de fått hänga med..

2005-09-25 @ 02:09:09
Postat av: Paperdoll

Min lista för bövelen:
1. Andreas Wilson – vilken mun, vilka eyes, vilken man!
2. Jude Law - kan du klandra?
3. Leif Pagrotsky – jo faktiskt!
4. Andreas Halldén (en av Rallasvingsgrabbsen)
5. Kjell Bergkvist - pondus för f-n

2005-10-31 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se