FÖRRESTEN

Om någon som läser detta vet något företag som skulle vara intresserad av att ta emot en (gratis!) praktikant i ett par månader så tas alla tips tacksamt emot! Det behöver absolut inte vara något kvalificerat arbete, jag kokar gladerligen kaffe... sorterar post... svarar i telefon... bara jag har möjlighet att få inblick i någon intressant branch, kan lära mig något inför framtiden, bättra på cv:t och skapa lite kontakter. Jag är som en svamp... suger åt mig all kunskap! Och är dödstrött på att vara sysslolös.

Mejla mig gärna på
[email protected]

Ps! Söker praktik i Stockholm då glömde jag att skriva! Snacka om inbilskt att tro att alla fattar det.. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag antar att du vill ha ett jobb/praktik i Stockholm?

Postat av: Ellinor

Maria: Ja, det måste jag ju.. Vilket nästan är synd eftersom jag har fler kontakter i Göteborg! Men nu bor jag ju här..

2005-09-20 @ 13:24:41
Postat av: Biggis

Elin, vill du praktisera på ett grossistföretag i skivbranschen är du hjärtligt välkommen till oss (tror jag). Maila mig!

2005-09-22 @ 08:21:53
URL: http://gammelmamman.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Biggis: Tack, vad gulligt att du tänkte på mig! Har precis fått en praktikplats, men tack iaf - det är good to know :)

2005-09-25 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se