KONST-IGT

Åh, om jag ändå bodde i en större lägenhet (nuvarande är en 1:a med sovalkov, 38 m2), då skulle jag kunna köpa många fler vackra tavlor och affischer och sätta upp som jag vill utan att det skulle se för övergjort ut. Som det är nu måste det mesta som kommer upp på mina väggar vara relativt genomtänkt...

Via
Hanna hittade jag i alla fall till underbara AllPosters där man kan vältra sig i affischer av alla de slag och det tar aldrig slut! De skeppar till Sverige med för en rätt billig penning och sent i natt föll jag såklart för frestelsen och beställde dessa:

Bild1

Bild2

Bild3

Bild4
De tre första ska sitta ovanför skrivbordet och den fjärde troligtvis i hallen (är inga stora tavlor). Alla för ett totalpris av ca 300:-, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooohh, älskar de med skorna! Vill ha!

Postat av: Ellinor

Linda: Köp-köp! ;)

2005-09-22 @ 13:04:54
Postat av: Louise

Coola!

2005-09-22 @ 13:28:25
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hade jag bott själv hade jag köpt direkt =)

2005-09-22 @ 13:42:10
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag hittade aldrig skepp-priset. Är det inkluderat??

2005-09-22 @ 15:43:53
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Ellinor

Louise: Yeah

Sandra: Du kan väl köpa ändå.. ;)

Hanna: Nej, det är det inte men det var inte dyrt alls. Det syns då du lägger varorna i korgen så att säga.

2005-09-23 @ 01:16:56
Postat av: Helena

Vem är det som gjort dessa?? Såg dem på allposters igår men kan inte hitta dem idag!

2005-11-23 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se