Last one out: badrumsskåp

Med tanke på att den här duellen gick laget runt för säkert en dryg månad sedan är jag skrattretande sist, men nu då jag äntligen har en hyfsad mobilkamera - till skillnad mot då - så vill jag vara med i alla fall! Here it is... mitt ynkligt lilla badrumsskåp:

Badrumsskåpet

Har mest smink och småsaker i + små flaskor och burkar som inte får plats på övriga hyllor (se nedan). Krukorna ovanpå skåpet är proppade med penslar/verktyg + ögonskuggor.

Eftersom skåpet är så litet behöver jag dessa också:

Hyllorna

4/5 av översta hyllan (främre och bakre raden) är enbart hårprodukter och då är ändå inte alla shampoon/balsam/inpackningar inräknade eftersom de står i korgar runt badkarskanten tillsammans med duschkrämer & sån't. Jag lägger nog ner alldeles för mycket pengar på håret inser jag nu...

Parfymer förvarar jag i kylskåpet och läppglans ligger utströdda lite överallt i lägenheten. Så, det var mitt bidrag!

Ps! Jag lovar, det är inte städat till fotograferingen! Jag är faktiskt så pedantisk, åtminstone då det gäller detta...

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar välfyllda hyllor - ser väldigt städat och fint ut - skulle önska att jag var lite mer pedant...

Postat av: Ellinor

Sara: Gillar också då det är välfyllt, fast det är sådär lagom kul då man köper något nytt och det inte får plats..! :)

2005-09-21 @ 13:15:54
Postat av: Lisah

Det var ju super fint med de där krukorna, vart har du köpt dem?

2005-09-21 @ 14:43:27
URL: http://lillalisah.blogg.se/
Postat av: D

"Jag lägger nog ner alldeles för mycket pengar på håret inser jag nu..."

Tror du? ;)

2005-09-21 @ 14:56:20
URL: http://blog.jerveren.se
Postat av: Fi

Vilken bra idé med krukor. Det kommer jag nog att sno!

2005-09-21 @ 15:13:08
URL: http://fi.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Lisah: Ikea :) Badrumsavdelningen.

D: Dumma dig ;) Någon last måste man ju få ha..

Fi: You do that :)

2005-09-21 @ 17:58:20
Postat av: Louise

Tyckte också det var jättesmart och snyggt med krukorna! Det ska jag komma ihåg.

2005-09-22 @ 13:34:38
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se