PIRRIGT

Idag ska jag iväg till praktikplatsen min handläggare har fixat åt mig och kolla läget... Allt jag vet är att det är på en tidning, men det kan innebära allt från Aftonbladet till kyrkans veckoblad eller dylikt så jag har inte alltför höga förväntningar. Troligast är ändå att det är någon lokalblaska härute eftersom jag och handläggaren ska dit tillsammans vilket är otroligt pinsamt - att han har fått för sig att han måste följa med..! Återkommer med rapport efteråt, nu börjar jag få lite bråttom!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hoppas att det gick bra och var en tidning du kan tänka dig att göra praktik på. Väntar med spänning på rapport.

Postat av: sara

lycka lycka till!!!!!!!

2005-09-27 @ 13:25:55
URL: http://hedgehog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se