UGLY OMLOTT

Efter tips (som iofs var övervägande neggiga då jag tänker efter) hos Engla beställde jag hem den där bruna omlottklänningen för 149:- ni-vet och, mycket riktigt, den är verkligen under all kritik. Illasittande, alldeles för blank och dessutom för lång (på mig) så den åker tillbaka! Detsamma blir troligen också ödet för ett orange (orange? orangt?) linne med paljetter i crepetyg som visserligen sitter bra men som är svårt att komba med behå utan att den syns. Och som jag DESSUTOM såg för halva priset i Kista C för ett par dagar sedan (jag betalade 198:-). Dumma dumma HM... Men ett brunt bälte behåller jag!

(Hittade ingen bild på klänningen på sajten, redan slut verkar det som...)

Kommentarer
Postat av: Louise

Du köpte väl den svarta omlott-klänningen från HM? Funderar på att beställa den (är lite "sen"..). Men funderar på hur den är i storleken, normal, tight, lös? Jag är nog en ganska normal 36:a. Vet inte om jag ska ta 34 eller 36..

Postat av: Ellinor

Louise: Beklagar sent svar! Yes, den köpte jag (också) men har dock inte använt den ännu.. men provat såklart och tycker nog att den är rätt normal i storleken, dvs - är du en 36:a, beställ 36. Mitt tips iaf :)

2005-09-20 @ 02:01:41
Postat av: Louise

Lugnt! Ok, kör på det och hoppas det blir bra. Tack!

2005-09-20 @ 23:28:04
URL: http://alltljuspamig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se