10.30

Imorgon ( = idag). Min första session hos kuratorn. Gulp. Men hon lät gullig i telefonen.

En strid ström av varma tårar har fallit ikväll. Av en anledning som jag nog inte behöver gå in på. Men efter telefonsamtal med en matförgiftad K känns det bättre. Om än inte 100 %. Men han kommer hit på tisdag eller onsdag och då blir det det. Hoppas jag. För övrigt så får det vara nog med tvivel. För jag litar på honom. Jag har råkat ut för ett ruttet blåbär i min dejtinghistorik som ljög om det mesta under de första månaderna vi kände varann och inte var direkt genomärlig efter det heller. Då var mitt förtroende redan raserat och gick inte att bygga upp igen. Den soppan får helt enkelt inte förstöra det här förhållandet också. Varje ny relation måste vara ett tabula rasa. Även om det är lättare sagt än gjort så tänker jag i alla fall göra mitt yttersta. För han förtjänar inte att drabbas av mina känslomässiga sviter efter att jag gjorde misstaget och föll för fel person. Nu då jag äntligen har hittat en person som är rätt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter toppen! :) All lycka åt er! :D

2006-04-24 @ 02:28:39
Postat av: Ellinor

Anna: Tack! Skönt förresten att det inte bara är jag som är ett nattdjur.. :)

Postat av: Anna

Hahha, I know! Jag är så kreativ på natten, jämfört med på dagen då allt tycks gå i slowmo.. :)

2006-04-24 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se