GOOGLELISTA

Sitter här sömnlös nu igen och jag vet - skulle ju sluta med listor men den här jag hittade hos Anna och Malin var faktiskt lite annorlunda och smårolig!

Google Answers
Answer these questions by posting the first image that comes up on Google image for the answer (fast jag är lite allergisk mot Google så det fick bli Eniro)

1. Your age on your next birthday

27

2. Your favourite colour

Guld

3. Your middle name

Kristina

4. The last meal you ate

Vårrullar

5. Your bad habit

Internetshoppa

6. Your favourite fruit/vegetable

Vattenmelon

7. Your favourite animal

Katt

8. The town you live in

Upplands Väsby

9. The most useful thing in your house

Acer Aspire
10. The name of your pet

Okänd kille

11. Your most recent purchase

Solglassisar
12. Something that makes you happy

Kärlek?

13. Your first name

Ellinor

14. Your last name

Efternamnet


Kommentarer
Postat av: anna

finns det inte gränser för hur fula bilder man vill smutsa ned sin blogg med, även om det bara är till ett kul test? huvva.

2006-04-26 @ 10:27:39
Postat av: Ellinor

Anna: Äsch, det bryr jag mig inte så mycket om.. Dessutom försvinner ju inlägget från main page om ett tag så då måste man ju klicka sig in i kategorierna för att få fram det.

Postat av: Åsa på Åsen

Jag tyckte det var ett så skoj test att jag har gjort det samma! :)

2006-04-27 @ 18:34:16
URL: http://livetpaasen.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Åsa: Det gjorde du rätt i :)

2006-05-01 @ 13:28:20
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se