LIKT EN BLOMMA SOM LYFTER HUVUDET MOT SOLEN..

Dra på trissor, men solens mesiga aprilstrålar tar faktiskt redan! Efter närmare två timmar sittandes i öppet fönster (jippi, har eftermiddagssol!) iklädd endast linne (på överkroppen då, byxor hade jag - risk för att grannarna på andra sidan gården skulle ha fått något att titta på annars) kan jag utan tvekan skönja "gränsen" där urringningen varit samt ett gäng fräknar på axlar och överarmar. Ansiktet i sin tur har antagit en - om inte röd så i alla fall blekrosa nyans och fräknarna har kikat fram även där. Fortsätter jag i den här takten kanske jag lyckas gå från att vara spöklikt blek till att vara.. tja, säg beige åtminstone innan midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se