BÄVAN

Nu har jag tagit en sådan där härlig Imovane och ska försöka sova asap. Imorrn väntar nämligen stor beställning på 60 personer och minst 8 timmars oavbrutet spring. Lagom roligt att försöka peta i sig något vid lunchtid och sedan veta att man inte hinner äta något igen förrän typ 10 timmar senare. Håller tummarna för att chefen åtminstone tagit in ytterligare hjälp också så att jag inte blir själv men det ska man nog inte räkna med.. Nåja, hinner jag inte kika in här imorgon så vet ni varför. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Insolens

Imovane is the shit. Ett tag gick jag på zopiklon (typ samma?) samt propavan. Sov som en utslagen bebis. Nu är jag bättre, har mindre sömnproblem, så det är ju bra. Men det är så himla skönt att ta en zoppi och veta att man snart är puts väck.

Postat av: Ellinor

Insolens: Visst är det! Mig hjälper de inte (Imovane alltså) om jag inte är trött först dock. Men igår natt lyckades jag hålla en sms-konvo på typ 15 minuter då jag var på Imovane.. mindes inte ett dugg av det idag utan upptäckte det först då jag kollade inboxen. Sån't är lite läskigt!

2006-09-02 @ 01:18:09
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Li

Saker jag gör under Imovanepåverkan brukar jag inte heller komma ihåg. Men så skönt när man tar det och VET att man kommer att kunna sova och slappna av.

2006-09-02 @ 06:19:45
Postat av: Ellinor

Li: Nej, jag har tydligen snackat riktigt mycket goja till min pojkvän de gånger vi sovit ihop och jag har tagit det t ex. Fast jag skulle behöva trappa ner, just nu då jag jobbar mkt tar jag det alltid för att kunna få en god natts sömn och orka jobba igen dagen efter. Men det är riktigt svårt, eftersom - som du säger - det är ju så skönt..

2006-09-02 @ 14:01:24
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se